Każdy użytkownik Internetu, nawet zupełny amator w tej dziedzinie może stworzyć i prowadzić własną stronę internetową. Takie tak zwane domowe strony WWW właściwie tworzą za nas programy, my tylko wpisujemy treść wiadomości oraz decydujemy o wyglądzie tekstu (rozmiar czcionki, kolor) oraz wybieramy grafikę i zdjęcia, jakie mają zdobić rzeczoną domenę internetową.
Dowolność tematyki jest gigantyczna, nikt nie kontroluje takich witryn oraz jeżeli nie znajduje się na nich pornografia dziecięca, filmy czy też zdjęcia demonstrujące przemoc, czy nie nawołujemy przez nie do nienawiści, na przykład rasowej, to jesteśmy w stanie być spokojni o ich istnienie. Strony takie jesteśmy w stanie umieszczać na bezpłatnych serwerach, lub- jeśli intryguje nas wybitnie adres naszej strony- na serwerach płatnych, krajowych, bądź zagranicznych.
Mamy prawo nawet na takiej stronie internetowej zarobić pieniądze – na przykład umieszczając bannery marketingowe rozmaitych firm. Zazwyczaj same zgłaszają się one do twórców poczytnych i legendarnych witryn WWW i proponują swoje usługi w tej dyscyplinie. Każda licząca się dziś firma, czy instytucja musi mieć własną witrynę WWW – jeśli pragniesz, aby była obeznana, zajrzyj na strona www dla dewelopera. Organizacje, stowarzyszenia, czy agencje również nie próżnują w tej kwestii. Za taką stronę internetową korporacja nie płaci dużo, a korzyści wynikające z jej istnienia są na pewno wymierne.
Dziś kontrahenci oraz petenci zwykle informacje dotyczące instytucji czerpią właśnie z Internetu. Co poniektóre z tych instytucji wprowadziły nawet możliwość załatwienia wielu spraw w sieci. Tak też część wniosków urzędowych możemy składać już przez Internet, w ten sam sposób zapisywać wolno się do szkół, czy na studia. Sklepy tworzą możliwość robienia tak zwanych wirtualnych zakupów na swoich witrynach. Nawet pokaźniejsze markety spożywcze wysyłają zakupy wcześniej zamówione w Internecie do domu zadowolonego konsumenta. Serwisy natomiast uruchamiają stopniowo możliwość obsługi online. Konsument może bezpośrednio zgłaszać usterki na przykład sprzętu oraz rozmawiać z obsługującym go na bieżąco pracownikiem serwisu.
Najnowsze komentarze